woensdag 25 december 2013

Kleine hondjes worden snel groot

Ondertussen ben ik Woofy al een 6-tal maanden bij mijn nieuwe mams en paps en in dit bericht vinden jullie een overzicht van mijn meest memorabele momenten:

  • Mijn eerste weekend in Hercules














  • Mijn eerste eigen plekje



  • Yep baseball is mijn favoriete sport



  • Mijn eerste wandeling


  • Mijn eerste badje



  • De regeninstallatie? Neen daar kom ik niet in de buurt





  • Mijn favoriete park: Point Pinole






  • Mijn eerste zwemles


  • Mijn eerste kappersbezoek (Djee wat een tegenvaller)


  • Mijn eerste villa

  • Mijn favoriete speeltjes



  • Nu wordt wandelen en fietsen pas echt fun



  • Mijn eerste kampeertrip




  • Mijn eerste wintertenue


  • Sneeuwpret



  • Rijlessen met mijn paps


  • Mijn eerste Kerst

Geen opmerkingen:

Een reactie posten